Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2007 13:51 - Опаки неща
Автор: morskamida Категория: Лични дневници   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2007 14:31


Става дума за вчера - петък -13-ти

Цяла седмица различни хора ми казваха ” ауууу тоя месец 13-ти се пада в петък”, така че бях подготвена. Но аз винаги съм мислела, че на мен ми върви на 13-ти / въпреки една много лоша случка в нашето семейство от един далечен 13-ти, за което още правим курбан/. Това ми мнение се затвърди през студентските ми години, имаше ли тежък изпит на 13--то число и се пишех там :). Никога не ме скъсаха, за това голямо значение има и че съм умничка де, но всеки студент зане, че ако нямаш късмет винаги могат да те скъсат. 

Четвърътк вечерта.
 Под душа си тананикам и си мисля как утре ще ми е супер ден. Духам си косата, правя къдрици, чупки и други подобни, трябва да сме хубави, нали ще е готин ден. Лягам си с усмихнати мисли за утре. Заспивам дълбоко и непробудно, което не е много характерно за мен. 

Петък -13-ти. 
Събужда ме звънящо вибрираща аларма, която издирвам под възглавниците. Ха-ха спала съм като бебе /първи късмет/. Пускам ТВ-то на музикален канал ... суперрр уцелвам любима песничка /късмет втори/. Ставам и с подскоци в такт се занасям към банята, хиля се на огледалото и му пея ”ще бъде прекрасен ден, Шакира, Шакира” /бонус за който познае песента :)/. Излизам за работа, усмихвам се и започвам да казвам ”добро утро” на познати и непознати, реакциите бяха различни, но на мен ми харесва така :). Започвам работа с позитивната нагласа, че днес ще се скъсам от работа,/при мен е така петъчно/ но пък те така се изкарват паричките. 

Мдаааааааа, ама НЕ! Нищо не върви, кривотии , проблеми, нищо не се получава както трябва, дори елементарните неща :( хммммм, но аз съм упорито луда, казвам си, че хората са крейзнали заради тоя петък-13-ти, но всичко ще се оправи. 

ТЦЦЦЦ! Не се оправи! Гаден ден беше, всичко на опаки... 

Прибрах се в къщи. И любимия се прибра :) /той доста пътува, така че това е повод за радост, хммммм това май е трети късмет!?! :)/. Казвам му ”хайде да си лягаме, че днес ми беше тежък ден”, а той ”ами то днес е петък 13-ти, може затова да е”. 

Чакам следващия петък -13-ти за да му докажа, че на мен ми върви на 13-то число! :)

 ПС ако някой смята че късметите ми не са важни явно не знае колко малко му трябва на човек за да бъде щастлив! :)



Тагове:   неща,   Опаки,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: morskamida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22941
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930